13 Kasım 2012 Salı

EMİNE HANIM'IN KAPI SÜSÜ :)

    Emine hanım evi için bir kapı süsü yapmamızı istedi. Renkli eğlenceli bir şeyler olsun dedi. Biz de aşağıdaki kapı süsünü tasarladık. Çok Beğendiğini söyledi mutlu etti bizi. Evinde ailesiyle birlikte güzel günlerde kullanması dileğiyle :) 

    Malzeme olarak yine keçe ve kınnap ipi kullandık. Bu kez ekstradan bir de ağaç dalı kullandık. Doğal malzeme :)) Ağaçlık bir alandan temin ettiğimiz güzide ağaç dalımızı kınnap ipiyle sardık, öpüşen kuşlarımızı da üzerine kondurduk. Bu arada kapı süsünü tamamladıktam sonra farkettik ki iki kuş da dişi :)) ikisinin de kafasına çiçek koymayaydık iyiydi :))





15 yorum:

  1. farklı ve güzel bir çalışma olmuş ellerinize sağlık, güle güle kullansınlar :)

    YanıtlaSil
  2. Emine Hanımın kapısında 4 mevsim ilkbahar olacak bu kapı süsüyle. çok güzel olmuş, çok beğendim:) ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz güzel yorumun için :))

      Sil
  3. çook hoş ,çiçeği kaldırıp şapka da koyabilirsin erkek olsun biri diye naçizane bir fikir sadece,sevgiler,devamını bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kapı süsünü teslim ederken farkettim malesef ikisinde de çiçek olduğunu :)) değiştirmeyi teklif ettim ama sahibi böyle de güzel kalsın dedi :) bir dahakine artık :) çok teşekkür ederim :))

      Sil
  4. pek cici olmuş ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. İzniniz olursa ben de bunun kumaş versiyonunu yapayım.Bu ara kumaş kuşlar diktim de :)
    Çok beğendim el işlerinizi.Bizim etkinlik nelere kadir,bu güzellikleri görmeme sebep oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki, merakla bekliyorum kumaş versiyonunu :) çok teşekkür ederim güzel yorum için, tanışmış olduk ne güzel oldu :)

      Sil
  6. Merhaba bloğunuza yeni geldim ve bu kuşlara bayıldım ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. çok beğendim, Ben de yapmak istiyorum. Ellerinize sağlık
    Bloğunuzu yeni keşfettim, baştan sona bir gezineyim dedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiz :)) hoş geldiniz, siz de deneyin, eminim başka bir bakışaçısı ve el emeğiyle bambaşka bir hal alacaktır :) sevgiler

      Sil