30 Kasım 2012 Cuma

Anne - Baba- Kız Kapı süsü :)


Şükür sonunda sıra bize de geldi:) Herkeslere kapı süsü yapmaktan kendimize yapamaz olmuştuk :) Son 2 gündür günlük işlerimizin dışında ayırdığımız 15 dakikaları toplayarak ortaya çıkardığımız kapı süsümüz :) Bu kapı süsü bendeniz "G" ye yapıldı :) Burada ki kız bebek te tahmin ettiğiniz üzere NİL :)Nil'in mutluluğunu size anlatamam . O kadar mutlu oldu ki; kendini annesini ve babasını bir kapı süsünde görünce, daha montajı tamamlanmadan okuldakilerin bile haberi vardı dün :) Neyse "Az laf Çok iş" diyelim ve fotoğrafları ekleyelim bakalım :) Mutlu seyirler :) 


Kapı süsümüzde, doğal ağaç dalı , keçe,tel ,doğal renkli rafya ve ve yapma yapraklar kullanıldı. 



9 yorum:

  1. :)) Çok güzel olmuş,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz :)) Pozitif günler dileriz :))))

      Sil
  2. o kadar sirin gozukuyorlarki
    bayilmamak elde degil

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel bir aile bu böyle, bayıldım :) bende kapı süsü yapmak istiyorum ama bu kadar güzel olucanı sanmıyorum. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, bence deneyin neden güzel olmasın ki :)mutlaka olacaktır

      Sil
  4. Mutlu bir yuvanın kapısına bundan daha güzel yakışacak başka bir şey düşünemiyorum. Harika olmuş !

    YanıtlaSil
  5. harika bir kapı süsü tam aradığım gibi orjinal bişey arıyordum ve sanırım bu o, satın almak istiyorum mümkünmüdür acaba lütfen, ilknur-cim@hotmail.com adresime yazarsanız yada ben el işlerinde çok beceriksizim maleseff ,şimdiden teşekkürler. sevgilerimle... ilknur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle çok teşekkür ederiz güzel yorumunuz için :) size bu konuyla ilgili mail attık İlknur Hanım

      Sil