10 Eylül 2013 Salı

Mağosa limanı türküsünün Ali İsmail için yapılan klibini seyrediyorum aylardır. 1994-      diye başlıyor klip. 1994’ü görünce gözlerim doluyor, sonra Abdullah geliyor aklıma, Mehmet , Ethem, şimdi bir de Ahmet eklendi. Ağlasam mı bağırsam mı ne yapsam bilemiyorum, kalbim kan değil de keder pompalıyor sanki bütün hücrelerime. Ben böyle yanıyorsam diyorum anneleri, babaları, kardeşleri ne hissediyorlar. Düşünmeye çalışıyorum beynim almıyor. Sonra “arkadaşları dövmüştür” diyenler geliyor aklıma, “ terör örgütü üyesiydi” diyenler. Dün gece, 22 yaşındayken ölen gencecik bir çocuk için araştırma zahmeti göstermeden “çatıdan düştü” diyenleri görüyorum. Keder, öfkeye dönüyor, öfke nefrete. Geçmiyor içimdeki korkunç his, geçmeyecek. İçimize bu çaresizlik hissini, bu yenilmişlik hissini, bu acıyı, bu kederi salanlar hesabını vermeden geçmeyecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder